ΜΑΘΗΜΑΤΑ

 BALLET

Μπαλέτο : Στην σχολή μας διδάσκουμε το Ρώσικο σύστημα μπαλέτου μέθοδος Vaganova. Παράλληλα μαθητές που έχουν διδαχτεί το Αγγλικό σύστημα μπαλέτου μπορούν να το συνεχίσουν με την μέθοδο ISTD (Imperial Society Teachers of Dancing) Του Λονδίνου και να δώσουν εξετάσεις ανάλογα με την βαθμίδα εκπαίδευσης τους. Μέσα από  το Αγγλικό αλλά και μέσα Ρωσικό σύστημα μπαλέτου  ο μαθητής μαθαίνει να κινείται με χάρη, βοηθά στη  σωστή στάση και διαμόρφωση του σώματος και παράλληλα βοηθά στην πειθαρχία και την ομαδικότητα του χορευτή.

 ΣΥΓΧΡΟΝΟ

Σύγχρονο :  Ο σύγχρονος χορός είναι πολύ δημιουργικός και εκφραστικός. Το μάθημα είναι πολύ ελεύθερο αλλά παρόλα αυτά στηρίζεται σε κάποια από τις τεχνικές του σύγχρονου χορού όπως Graham,Lemon, Release. Χρησιμοποιεί πολύ την φυσική βαρύτητα του σώματος .Έχει απρόβλεπτες αλλαγές στον ρυθμό ,την ταχύτητα και την κατεύθυνση που βοήθα τον μαθητή να βελτιώσει την φυσική κατάσταση της καρδίας και των πνευμόνων ,την μυϊκή δύναμη και αντοχή καθώς και την ευκινησία και ευλυγισία του σώματος. Μέσα από ένα μάθημα σύγχρονου χορού ο μαθητής μπορεί να αναπτύξει την εκφραστικότητα του ,τα συναισθήματα του και να ενεργοποιήσει την δημιουργικότητα του.  Σύγχρονος Χορός Ομαδικό

 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΧΟΡΟΥ

Η σχολή μας προετοιμάζει τα παιδία που έχουν την δυνατότητα , να λάβουν μέρος σε αγώνες και διάφορους διαγωνισμούς χορού που διεξάγονται στην Ελλαδα ή στο Εξωτέρικο. Διαγωνισμός Σύγχρονου Χορού.

kids modern dance

Το μάθημα απευθύνεται σε παιδάκια που τους αρέσει η μόντερνα μουσική και ο χοροός με έντονη ενέργεια.Είναι ενα διασκεδαστικό μάθημα και ο καλύτερος τρόπος διοχέτευσης της ενέργειας των παιδίων.

 FLEXIBILITY

Το μάθημα περιλάμβάνει ακήσεις ευλυγισίας και ενδυνάμωσης μέσα σε μια αίθουσα διαμορφωμένη με τον κατάλληλο εξοπλισμό για την ασφάλεια και την σωστή προπόνηση των μαθητών.Απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και σε όλους όσους θέλουν να αποκτήσουν την ελαστικοτητα, την ισσοροπια και την δύναμη που έχουν τα κορίτσια της ρυθμικής και της ενόργανης. Επιπλέον οι μαθητές που επιλέγονται απο την προπονήτρια έχουν την δυνατότητα να ασχοληθουν με τον Πρωταθλητισμό.Μπορείτε να παροκολουθήσετε σχετικό βίντεο σχετικά με το αγωνιστικό μέρος του προγράμματος εδω : Acrobatics & Flexibility Gymnastic

aCROBATICS

Το μάθημα περιλάμβάνει ακροβάτικα εδαφους χρησιμοποιώντας ειδικό στρώμα αέρα για την ασφαλή προπόνηση των μαθητών.Το μάθημα γίνεται απο εξειδικευμένο καθήγητη και κριτή της ενόργανης γυμναστικής.

High heels Dance - Tik Tok Dance

Το High Heels  Dance περιέχει διάφορα στυλ χορού όπως hip hop, Street, Jazz που θυμίζει χορογραφίες που βλέπουμε στα video clip,σε συναυλίες,στην τηλεόραση κ.α.Είναι ένα διασκεδαστικό και δυναμικό μάθημα με κινήσεις που έχουν έντονο το θυλήκο στοιχείο, γρήγορες εναλαγές,πόζες,ρυθμό!Tο μάθημα γίνεται με αθλητικά παπούτσια και τα τακούνια είναι προαιρετικά.Στο τέλος του μαθήματος διδάσκονται και χορογραφίες Τικ Τοκ .

 ASHTANGA YOGA

Η Ashtanga Yoga προέρχεται από µια ζωντανή γενεαλογία, περίπου πέντε χιλιάδες χρόνια πίσω. Είναι ένα μονοπάτι ολιστικής υγείας που έχει τις ρίζες στου στην Ινδία και στο δυτικό κόσμο έγινε γνωστό από τον Shri k. Patthabi jois.Η μέθοδος εμπεριέχει το συγχρονισμό της αναπνοής με την κίνηση βασισμένη πάνω σε κάποιες δομημένες κινητικές ακολουθίες. Ο ιδρώτας που παράγεται από την εσωτερική θερμότητα αφαιρει από τον οργανισμό όλες τις ακαθαρσίες κ τις τοξίνες . Θεωρείτε η πιο δυναμική μορφή yoga, κατάλληλη για όλους, που μέσα από τη συνεχή ροή και την εναρμόνιση της κίνησης με την αναπνοή δημιουργεί μια κατάσταση κινητικού διαλογισμού που εξαγνίζει σώμα και πνεύμα.
Σε σωματικό επίπεδο έχει πολλαπλά οφέλη για το νευρικό, πεπτικό, μυοσκελετικό και ενδοκρινικό σύστημα και αναπτύσσει δεξιότητες όπως η ιδιοδεκτικότητα (propreoception), o έλεγχος της αναπνοής και η αύξηση του όγκου της, η ισορροπία, η ευλυγισία και η μείωση του stress.

ZUMBA LATIN

Αίθουσα 2 :

Τo πρόγραμμα Zumba είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής χορού που περιλαμβάνει αερόβιες και χορευτικές κινήσεις στο ρυθμό της salsa, hip-hop, mambo, reggaeton, καθώς και άλλα μουσικά στιλ.

 tRX & FITNESS TRAINING

Αίθουσα 2 :

 Το TRX  είναι ένα νέο σύστημα προπόνησης με ειδικούς ιμάντες όπου ο αθλητής χρησιμοποιεί το βάρος του σώματός του για μυϊκή ενδυνάμωση και γράμμωση σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το πλεονέκτημα του είναι ότι μπορείς να γυμνάσεις όλες τις μυϊκές ομάδες σε μια άσκηση.Καθώς οι ασκήσεις μπορούν να προσαρμοστούν στο επίπεδο του κάθε αθλούμενου το μάθημα απευθύνεται σε αρχάριους και σε προχωρημένους.

 PILATES

pilates

Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση, βασιζόμενη σε ένα σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης. την οποία εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Ελληνογερμανικής καταγωγής Joseph Hubertus Pilates (1880-1967). Χαρακτηριζόμενη και ως αυτοβιωματική, αφού πρώτα δοκιμαζόταν από τον ίδιο τον Πιλάτες και μετά σε αθλητές και χορευτές, η μέθοδος Pilates μας διδάσκει ιδανικά πράγματα για το σώμα μας, τα οποία και μπορούμε εύκολα να μεταφέρουμε και να ενσωματώσουμε στην καθημερινότητα μας. Με το Pilates το σώμα μεταμορφώνεται και αποκτά μια υγιή και αρμονική σιλουέτα. O Πιλάτες συνήθιζε να λέει ότι «σε 5 μαθήματα αρχίζεις να αισθάνεσαι την διαφορά, σε 10 μαθήματα το αισθάνονται και οι άλλοι, σε 20 μαθήματα έχεις ένα εντελώς καινούργιο σώμα». Πιο συγκεκριμένα, το Pilates δυναμώνει και τονώνει τους μυς, βελτιώνει τη στάση του σώματος και αυξάνει την ευλυγισία του, ενώ παράλληλα συντονίζει και ισορροπεί σώμα και μυαλό.

 TAI CHI CHUAN

Το Τάι Τσι Τσουάν (tai chi chuan, taijiquan)  είναι μια κινέζικη
εσωτερική πολεμική τέχνη.Η φιλοσοφία του στηρίζεται πάνω στις αρχές του γιν γιανγκ, στους νόμους των αντιθέσεων. Το Τάι Τσι συμβολίζει το γιν και γιανγκ ως ενότητα των αντίθετων δυνάμεων, που κυλούν αρμονικά η μια μέσα στην άλλη.Αποτελείται από μαχητικές εφαρμογές σε αργή και ήρεμη κίνηση (σαν χορογραφία) που βοηθούν τον ασκούμενο να εστιάζει στο σώμα του και να αποκτήσει καλή φυσική κατάσταση. Τα κύρια στυλ του Τάι Τσι Τσουάν είναι πέντε: το Τσεν, το Γιανγκ, το Γου-Χάο, το Γου και το Σουν. Το Γιανγκ στυλ αναπτύχθηκε στα μέσα του 1800μχ.Η εξάσκησή του ωφελεί το νευρικό σύστημα, την αναπνοή και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Επιπλέον βοηθάει στην καταπολέμηση του άγχους και λειτουργεί αποτελεσματικά σε προβλήματα μέσης, ώμων και αρθρώσεων.Η πολεμική του πλευρά συνεισφέρει στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της υπομονής. Αναπτύσσει ελαστική δύναμη που στηρίζεται στην λειτουργία του σώματος ως μια μονάδα.
Σήμερα το Γιανγκ στυλ είναι το πιο διαδεδομένο σε όλον τον κόσμο.Η μεγάλη φόρμα των 108 κινήσεων, τα σπαθιά, και οι διάφορες ασκήσεις δυο ατόμων συμπληρώνουν το σύστημα.